Salta al contingut principal

Bon viatge pel cami tio Agustin i molts anims a la Antonia Maria que ha perdut el seu company


Maneres de anar-se'n maneres de marxar 

5 d'agost de 2019  

A l'altre cantó del món, hi han maneres de marxar  

Avui a marxat el tio Agustín, s'ha anat apagant fins el darrer sospir 
Bon viatge pel camí tinguis tio Agustín i molts ànims a tu Antònia Maria la tieta, la mare dels seus fills i la seva enamorada i fidel Antònia Maria 

Molts, ànims a Vicente Marí Vi i Xavi i molts ànims també als seus néts i netes 







Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Memòries , Ocurrències i Diaris D'1

     D'1 Informàtic D'1 Consultor D'1 Mestre Orientador D'1 Emprenedor i Empresari entusiasta D'1 Setenton que s'havia enamorat mil vegades ( + o - 1.000 ) Memòries ,  Ocurrències i Diaris D'1    

Les 1000 i 1 històries D’1 català a Madrid

  Histories D'1 Les 1000 i 1 histories D'1 Treballador que es va fer informàtic Consultor estratègic Empresari de la informàtica dels començaments Mestre Orientator Quin Jote de Barcelona Les 1000 i 1 històries D’1 català a Madrid

Els reconeixements a la Txonita i Pepe per el millor llegat com somiar despert cada dia

Persones grans i no tan grans Comunicadores Orientadores Fa cilitadores Persones valentes reben reconeixements Entitats impulsores Animem i promouen els Mitjans comuniquen